Компанія АТКОМ
Адрес: вул. Окружна, 57А м. Львiв,
Телефоны: (067) 66-088-66, (096) 55-816-99,
Электронная почта: at.com@ukr.net

ATcom_soft комплексна автоматизація

Сортування
Відображати:
Показувати: Список Сітка
  • Програма для обліку та автоматизація магазину, торгівлі, маркету | ATcom_soft

    У вартість входить один програмний модуль без налаштування Придбавши  ATcom_soft клієнт отримує ►Оперативний та швидкий запуск магазину, закладу (до одного дня); ►Три місяці безкоштовної техпідтримки; ►Консультації на протязі усього часу; ►Конструктивний підбір і налаштув..
    4,000 грн 6,000 грн
  • Atcom_soft Автоматизація ресторану та кафе

    Якщо Ви відкриваєте відпочинковий заклад та бажаєте отримати від цього проекту максимум. То Вам потрібно окрім сучасного інтер’єру, вести якісний облік, котрий полегшить ведення бізнесу та при цьому буде задоволений клієнт. А власник може бути впевнений, що його не обдурюватимуть.   На..
    4,000 грн 7,000 грн

atcom_soft

4000грн.

вартість повної безстрокової ліцензії без налаштування

Придбавши  ATcom_soft клієнт отримує

►Оперативний та швидкий запуск магазину, закладу (до одного дня);

►Три місяці безкоштовної техпідтримки;

►Консультації на протязі усього часу;

►Конструктивний підбір і налаштування POS обладнання для торгового об’єкту ;

►Швидке обслуговування клієнтів та віддалений контроль;

►Безкоштовне обновлення програмного забезпечення.

 

Автоматизація торгівлі має на меті покращити обслуговування клієнтів та ведення обліку в супермаркетах, магазинах та бутіках. Наша компанія пропонує програмне забезпечення для магазину ATcom_soft, яке по своїй універсальності та зручності дозволяє легко навчити персонал, швидко обслуговувати клієнтів, а також має на меті в кінцевому результаті прозоре ведення обліку (прийом товару на склад, продаж, інвентаризація).

Яке обладнання використовуються

програма для торговлі, магазину

Програма для магазину ATcom_soft поділяється на два модулі Front office та Back Оffice.

Front Office

Даний програмний модуль встановлюється на місці касира, він призначений для полегшення обслуговування клієнтів. Робоча панель для касира дозволяє:

  • Оперативне і зручне створення рахунку з можливістю додавання товарів через функціональну клавіатуру або сканер штрих-кодів;
  • Друк чеків з допомогою фіскального реєстратора або принтера чеків;
  • Можливість опрацювання рахунка, якщо він не був пробитий на протязі певного часу (тобто відкладений);
  • Відкриття та закриття зміни;
  • Ідентифікувати робочий персонал  та клієнтів з допомогою пластикових карток.

Back office

Модуль для обліку та аналізу інформації по товарообігу в магазині. Облік магазину в кінцевому результаті має на меті проводити аналіз реалізованих товарів і роботу магазину загалом. Цей модуль обов’язковий, оскільки власник отримує повним облік по даному закладу, в результаті приймаються управлінські рішення.

Програмне забезпечення для магазину, мінімаркету, супермаркету розраховане для створення усіх потрібних звітів, які використовуються для ведення бізнесу. Серед найбільш відомих:

  • Фінансовий звіт по даті;
  • Рух грошей;
  • Оборотно-сальдова звітність;
  • Загальний звіт по реалізації;
  • Журнал накладних приходу та розхідних накладних;
  • Переоблік і відомості взаєморозрахунків;
  • Активність клієнтів у покупках певних товарів;
  • Виторг по чеках, даті, часу, співробітниках;
  • Замовлення поставщику;
  • Накладна на повернення товару;
  • Ведення замовлення покупців;
  • Рахунок – фактура на оплату;
  • Накладна на переміщення товару;
  • Внесення залишків;
  • Акти списання та інвентаризації;
  • Ведення виробництва і створення рецептур.

ПЕРЕВАГИ впровадження програми ATcom_soft

  • Оперативне обслуговування покупців касиром;
  • Формування  і видрук чеку відбувається автоматично, а отже мінімальний  ризик створення помилки;
  • Неможливість зміни ціни на товар касиром;
  • Система автоматично робить підрахунок чеку з можливим врахуванням бонусів;
  • Просте і швидке навчання касирів компанією АТКОМ;
  • Налаштування POS-системи для Вашого  магазину  «під ключ»;
  • Ведення детального обліку по декільком юридичним особам в одній базі;
  • Робота з інтернет – магазином;
  • Автоматичне наповнення товарів через інтернет базу;
  • Завантаження товарів та накладних в Excel - форматі.

Купити програму для автоматизації торгівлі за найнижчою ціною в Західній Україні Ви зможете завітавши до нас. Контактні дані вказані нижче.

 

 

 


Наші переваги

Якісне обладнаннявід світових виробників
Низькі цінизавдяки прямим поставкам
Інноваційні рішенняприносять вигоду бізнесу
Безкоштовна консультаціявід експертів
Багаторічний досвідвпровадження та підбору рішень для автоматизації бізнесу
Сервісне обслуговуваннязапчастини завжди в наявності