Компанія АТКОМ
Адрес: вул. Окружна, 57А м. Львiв,
Телефоны: (067) 66-088-66, (096) 55-816-99,
Электронная почта: at.com@ukr.net

GBS.Market автоматизація торгівлі

2500грн.

вартість повної безстрокової ліцензії

 

Програма GBS.Market належить до найбільш популярних програмних комплексів для ведення обліку як у магазинах, так і бутіках, невеликих торгових точках та кафе. Тобто це рішення використовується для автоматизації торгівлі малого бізнесу (автоматизація кафе, автоматизація магазина).

Переваги програми GBS.Market

Простота у використанні

GBS.Market програма, яка вирізняється своє простою у користуванні та не вимагає значного навчання працівників і знання бухгалтерського обліку. Інтерфейс програми можна змінювати в кольоровій гамі, а також інтуїтивно зрозумілий. Після установки Ви зможете відразу використовувати програму.


Невелика вартість ліцензії

Протягом 30 днів після установки ви зможете використовувати програму безкоштовно, а при бажанні - оплатити безстрокову ліцензію.


Постійні оновлення та доопрацювання

Програма GBS.Market завдяки своїй популярності та побажанні клієнтів постійно доопрацьовується і вдосконалюється. Ми прислухаємося до наших клієнтів та враховуємо їхні побажання. Оновлення виходять раз в 1-3 місяці, і відбуваються автоматично, потрібно лише під’єднання до мережі інтернет.


Функціональність

Незважаючи на невисоку вартість і простоту у використанні, програма готова до роботи в практично в будь-якому напрямку роздрібної торгівлі. Підтримка торгового обладнання, віддалений контроль, права доступу і багато іншого.


 

Фотогалерея робочого вікна

режим «Магазин»

завантаження програми вхід в систему (вибір користувача) вигляд робочого вікна для магазину розрахунок по товару та вибір способу оплати встановлення скидки на товар на товарна товар зведений звіт журнал продаж
майстер звітів категорії товарів каталог товарів внесення товару базовий вигляд товарного чеку карта постійного клієнта друк цінників та етикеток

 

режим «Кафе»

 

Можливості GBS.Market

Работа з асортиментом

  • Можливість внесення товарів з документів Excel або вручну;
  • Облік проданого товару по готівці, банківській картці або по безготівці;
  • Створення складових частин і комплектів (приклад порції);
  • Швидкий пошук товарів по штрих-коду, назві, вартості тощо;
  • Розширені додаткові характеристики для товару;
  • Прив’язка до товару великої кількості зображення;
  • Швидкий облік продажу товару зі скидкою або в розстрочку;
  • Можливість повернення, бронювання та резервування товару;
  • Групування товарів у категорії та під категорії;
  • Списання товарів;
  • Мультивалютність;
  • Переміщення товарів між торговими точками;
  • Журнал історії товару.

Статистика продажу

  • Швидкий автоматичний аналіз для замовлення товарів;
  • Звіт по продажу товарів за будь-який період, з можливістю побудови діаграм;
  • Генерування звіту по категоріям, місяцям, дням;
  • Фільтрування продажів по параметрах;
  • Сортування статистики продаж по кількості, вартості, назві, часу.
  • Експорт статистики в Excel.

Віддалений контроль

  • Можливість контролювати будь-яку кількість магазинів;
  • Контроль з домашнього ПК;
  • Перегляд статистики продаж через інтернет в реальному часі;
  • Отримання звітів за певний інтервал часу по e-mail.

Друк документів

  • Можливість редагування шаблонів через вбудовану мову програмування;
  • Друк цінників будь-якого розміру з штрих-кодом і без нього;
  • Етикетки з назвою, вартістю і штрих-кодом для товарів;
  • Друк звітності (товарні накладні, рахунки тощо) за певний вибраний період.

Работа з покупцями

  • Ведення бази постійних клієнтів та покупців;
  • Гнучка система управління скидками та дисконтом;
  • Накопичувальна система бонусами и балами;
  • Можливість отримання замовлення від клієнтів на відсутні товари;
  • Облік боржників;
  • Синхронізація клієнтів між магазинами.

Контроль за працівниками

  • Ведення бази працівників від прийому на роботу до звільнення;
  • Встановлення прав доступу для працівників та керування ним від суперадміністратора;
  • Облік роботи працівників за одну робочу зміну;
  • Захист від обману та халатності працівників;
  • Фіксування зняття готівки із каси (вказання причини і та працівника);

Інвентаризація та ревізія

  • Проведення інвентаризації вручну та напівавтоматично;
  • Ведення исторіїї інвентаризації;
  • Можливість доопрацювання інвентаризації, якщо вона була не закінчена;
  • Корекція бази даних після проведення ревізії;
  • Друк акту проведеної інвентаризації;
  • Перегляд журналу недостачі готівкових коштів;
  • Журнал поступлення товарів, списання и повернення.

Підтримка POS обладнання

Ця категорія порожня.

Телефон:

(067) 66-088-66
(096) 55-816-99
(099) 058-40-02
(093) 706-32-22
E-mail: at.com@ukr.net

Адресa:

м. Львiв, вул. Окружна, 57А
Якщо Ви придбали товар у компанії АТКОМ, ми надаємо гарантію та післягарантійну підтримку, консультацію по телефону, допомогу у налаштуванні.
Як купити обладнання (ціна)?
- Завітавши до нас у виставковий зал;
- Зробивши замовлення через сайт;
- Зателефонувавши.
 Як відбувається доставка? 
- По Львову обговорюється індивідуально;
- По Україні вантаж відправляється компаніями вантажоперевізниками  САТ, Делівері, Нова Пошта, Інтайм, Нічний Еспрес, Автолюкс, Гюнсел. Міст Експрес.
В які регіони відправляється вантаж?
Львів, Донецьк, Черкаси, Сімферополь, Одеса, Київ, Чернігів, Херсон, Ужгород, Запоріжжя, Дніпропетровськ, Луцьк, Полтава, Житомир, Тернопіль, Харків, Чернівці, Суми, Івано-Франківськ, Севастополь, Крим, Кіровоград, Хмельницький, Рівне, Луганськ, Ялта, Миколаїв, Біла Церква, Дніпродзержинськ, Кривий Ріг, Мелітополь, Маріуполь, Бердянськ, Умань, Новоград-Волинський, Ковель, Стрий, Дрогобич, Мукачеве, Нікополь…