4000грн.
вартість повної безстрокової ліцензії без налаштування
Придбавши ATcom_soft клієнт отримує
►Оперативний та швидкий запуск магазину, закладу (до одного дня);
►Три місяці безкоштовної техпідтримки;
►Консультації на протязі усього часу;
►Конструктивний підбір і налаштування POS обладнання для торгового об’єкту ;
►Швидке обслуговування клієнтів та віддалений контроль;
►Безкоштовне обновлення програмного забезпечення.
Автоматизація торгівлі має на меті покращити обслуговування клієнтів та ведення обліку в супермаркетах, магазинах та бутіках. Наша компанія пропонує програмне забезпечення для магазину ATcom_soft, яке по своїй універсальності та зручності дозволяє легко навчити персонал, швидко обслуговувати клієнтів, а також має на меті в кінцевому результаті прозоре ведення обліку (прийом товару на склад, продаж, інвентаризація).
Яке обладнання використовуються
Програма для магазину ATcom_soft поділяється на два модулі Front office та Back Оffice.
Front Office
Даний програмний модуль встановлюється на місці касира, він призначений для полегшення обслуговування клієнтів. Робоча панель для касира дозволяє:
- Оперативне і зручне створення рахунку з можливістю додавання товарів через функціональну клавіатуру або сканер штрих-кодів;
- Друк чеків з допомогою фіскального реєстратора або принтера чеків;
- Можливість опрацювання рахунка, якщо він не був пробитий на протязі певного часу (тобто відкладений);
- Відкриття та закриття зміни;
- Ідентифікувати робочий персонал та клієнтів з допомогою пластикових карток.
Back office
Модуль для обліку та аналізу інформації по товарообігу в магазині. Облік магазину в кінцевому результаті має на меті проводити аналіз реалізованих товарів і роботу магазину загалом. Цей модуль обов’язковий, оскільки власник отримує повним облік по даному закладу, в результаті приймаються управлінські рішення.
Програмне забезпечення для магазину, мінімаркету, супермаркету розраховане для створення усіх потрібних звітів, які використовуються для ведення бізнесу. Серед найбільш відомих:
- Фінансовий звіт по даті;
- Рух грошей;
- Оборотно-сальдова звітність;
- Загальний звіт по реалізації;
- Журнал накладних приходу та розхідних накладних;
- Переоблік і відомості взаєморозрахунків;
- Активність клієнтів у покупках певних товарів;
- Виторг по чеках, даті, часу, співробітниках;
- Замовлення поставщику;
- Накладна на повернення товару;
- Ведення замовлення покупців;
- Рахунок – фактура на оплату;
- Накладна на переміщення товару;
- Внесення залишків;
- Акти списання та інвентаризації;
- Ведення виробництва і створення рецептур.
ПЕРЕВАГИ впровадження програми ATcom_soft
- Оперативне обслуговування покупців касиром;
- Формування і видрук чеку відбувається автоматично, а отже мінімальний ризик створення помилки;
- Неможливість зміни ціни на товар касиром;
- Система автоматично робить підрахунок чеку з можливим врахуванням бонусів;
- Просте і швидке навчання касирів компанією АТКОМ;
- Налаштування POS-системи для Вашого магазину «під ключ»;
- Ведення детального обліку по декільком юридичним особам в одній базі;
- Робота з інтернет – магазином;
- Автоматичне наповнення товарів через інтернет базу;
- Завантаження товарів та накладних в Excel - форматі.
Купити програму для автоматизації торгівлі за найнижчою ціною в Західній Україні Ви зможете завітавши до нас. Контактні дані вказані нижче.